Subject: SFOS kasutajaõigused
From: "Anu Jaanson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jul 2024 11:32:31 +0300

Lp politseikapten Žanna Nõmmemees

Kirjutan Teie 29.07.2024 nõudekirja nr 3.2-1/12811-2 teemal.

Sain meie infosüsteemi kasutajatoelt info, et PPA-l on struktuuritoetuse
registri vaatlejaõigustega kasutajad. Seega annan teada, et teie asutusel
on endal võimalik infosüsteemist kohtueelses menetluses vajalikke andmeid
kätte saada. Soovitan teil uurida PPA kontohaldusgrupist vaatlejaõigustega
kasutajate kohta.

Palun andkem mulle teada, kui soovite siiski, et me vajalikud andmed teile
ise saadame.

Lugupidamisega

Anu Jaanson
Vanemjurist
Toetuste arendamise osakond

Telefon: +372 663 2031
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>